воскресенье, 21 октября 2012 г.

 Рефлексія модуля 8
 Під час вивчення цього модуля я міркувала, як можна використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів,  яким чином формуюче оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, та  як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягнути поставлених навчальних цілей.
         Оцінювання повинно вестися постійно протягом  всього проекту та включати оцінювання всіх навичок і знань включених в навчальні цілі. Я вважаю, що при виконанні проектної діяльності потрібно проводити оцінювання відповідей на змістові запитання , рівня формування мислення вищих рівнів, навичок  21 століття, рівня спілкування,  рівня командної роботи, уміння виконувати самоспрямування.
        Я зрозуміла, що для ефективного та об’єктивного оцінювання потрібно спочатку самому створити приклад учнівської роботи, щоб визначити критерії, які потрібно обов’язково оцінювати  в учнівській роботі, переконатися, що визначені критерії відповідають  встановленим навчальним цілям. В описах форм оцінювання треба  використовувати слова, які ясно  і точно характеризують продукт діяльності учнів.Для оцінювання рівня розуміння учнями теми можна використовувати підсумкове оцінювання,
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає оцінювання, зосереджене на потребах учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий