воскресенье, 21 октября 2012 г.



Рефлексія модуля 9
                 При опрацювання дев’ятого модуля я міркувала, як я можу допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Перехід до навчання , що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації як учителя, так і учнів. Вчителі мають працювати разом з учнями, щоб допомогти розвинутися  навичкам самоспрямованості. Учні мають бути активними у  власному навчанні.
                 Я зрозуміла, що можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.Я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття інформації, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учні.
                 Цей модуль допоміг мені впевнитися, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні

Комментариев нет:

Отправить комментарий